18/2- huvudstaden imorgon!

Yesbox, imorgon bäre av till Stockholm! Ska bli roligt. Och ett måste under denna resa är att kolla på I taket lyser stjärnorna igen, jag måste verkligen se den. Och denna gången ska jag inte göra den missen att inte ha med något papper! 

Fader min skulle ha med sin dator så blir förmodligen bloggning, dunno ännu. Kommer i alle fall hem på söndag tror jag, så måste troligtvis plugga där också :(( Hoppas på en del shopping också, vet än inte hure blir då jag redan shoppat en del på internet och i Göteborg. Så är rätt pank, men hittar kanske något ändå. Ska bli roligt att hitta på något i alle fall, även fast jag inte direkt känner mig frisk än, men vad gör det? Mycket hellre åka dit än att sitta här hemma och uggla framför alla möjliga filmer som jag gjort dem 2 senaste dagarna! Nu ska jag kolla klart Grey's Anatomy, sedan fixa in nya låtar på mobilen. Usch, haaatar att åka bil så långt. Men men, det äre värt! Ha det bra :D


Kommentarer
Postat av: Lina

Ååå, Jag <3 Stockholm! Är en aning avundsjuk ska du veta ;)



2009-02-18 @ 22:04:42
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Bror

kommer sakna dig!

2009-02-19 @ 10:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0