25/2- plugg

Tjenixen.. Hoppas allt är bra med er. Usch, har egentligen ingen alls tid att sitta här men tänkte att jag slänger in ett litet inlägg innan jag går ner och fortsätter med mitt pluggande..

Kom hem vid 15.40 idag och tog då ut hundarna i det hemska vädret, kallt och grått... Efter detta tog jag lite att käka och hamnade sedan framför no böckerna. Det är så tråkigt, speciellt det här vi håller på med nu. Sedan har jag prov imorgon på det...

Idag spelar även Liverpool mot Real Madrid. Men tror ni att vi har den kanalen? Nix! Attans, ville så gärna se den. Men jag får väl kolla på internet som man kan göra, funkar helt okej det med. Och Liverpool kommer lätt vinna, eller dem måste, annars måste jag bädda min brors säng, och det vill jag inte göra. Men det är nog ingen risk, Torres är ju med i Liverpool. Nej, nu sprang tiden iväg, back to work. - hörs senare ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0