13/1- datorpaus

Japp, känner att jag behöver komma ifrån datorn lite, eftersom jag känner att jag sitter här lite för ofta. Så imorgon och får se på torsdag kommer det förmodligen inga inlägg. Haha, en eller två dagar är inte speciellt mycket men tänkte börja med det. Haha, låter som värsta nörden.

Ringde innan till frissan och hon hade tid på fredag :D Så på fredag tar jag bussen efter skolan och äntligen tar slingor och klipper mig :) Ska bli skönt, håret är jätte slititet och har utväxt från dem blonda slingorna jag tog i, hmm? Somras? Faktiskt har jag tänkt lugg igen, men är inte riktigt säker. Så på fredag kommer jag förmodligen visa resultatet :)

Sitter nu och kollar på Shear Genius. Där det är olika hårfrisörer som får en varsin person att klippa, denna gången skulle dem klippa surfare som precis surfat, rätt bra faktiskt. Nahepp, nu är reklamen slut, torsdag/fredag blire uppdatering, hejhej!

Kommentarer
Postat av: Malin b

Åh, precis som blondinbella ju! Vilken härmapa du är Anni, hehe :)

Vi får ta å leka nån dag, saknar ju dig vännen :)

2009-01-14 @ 19:47:41
URL: http://emmaed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0