18/1- BLÄ

Okej, det blev inget gymnasiesökande idag, istället pluggade (ja, eller om jag ens kan kalla det lilla plugga) jag ikväll. Försökte mig på No:n, men det gick ingen vidare. Ja, så då testade jag Hemkunskapen, men nej, för svårt. Och efter det So:n/Svenskan, men nepp. Allt är för jobbigt ikväll och allt jag kan tänka på är hur sugen jag är på choklad. Men har vi någon? Nej, inte det heller.

Alltså helt seriöst, jag hade kunnat betala hur mycket som helst bara för en liten bit. Gahs, tror jag nog går ner för tredje gången nu för att se om det finns någon minibit. Haha, det dumma är, att vaje gång jag går ner och letar efter någon choklaade blir jag bara lika besviken varje gång för att det inte finns någon.

Har också kollat klart One Tree Hill avsnitten och det sista avsnittet jag såg på slutade jätte dåligt :(

 
exakt såhär mycket förstår jag, grejt.


Kommentarer
Postat av: Johaannah ..

har vi hemkunskap? :O <3

2009-01-20 @ 17:26:42
Postat av: Anni

Ja, tyvärr :(( Du vet det där S.M.A.R.T häftet :( <3

2009-01-20 @ 21:04:29
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0