10/9- Fredag

Heeeeej :)

Vaknade ganska sent idag, vid halv 11. Så la mig och kollade one tree hill och käkade godis till klockan 2 men fick lite ångest att jag inte hade varit ute utanför dörren så sprang risarpsrundan. Ja, snabbt gick det då inte men ganska skönt nu efteråt. Kom hem och duschade och ska nu in till stan tror jag. Eller eurostop, får se. Ska köpa present till min storebror som fyller 18 år imorgon :) Sedan ska jag köpa värmespray om jag hittar något.

Nej, nu ska jag dra! Hare fint. Slänger in en bra låt så länge!



Kommentarer
Postat av: Annah

Är du hemma nu?=) Vi får träffas snart fast jag åker ju till Sthlm på måndag men vi får höras efter det =)<3

Hälsa Filip grattis=)

2009-07-10 @ 16:49:56
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0