14/7- Skit

hejhejhejhej

Jag och Malin bestämde oss för att åka ner och ta ett kvällsdopp. Och eftersom min moppe har kommit hem från verkstaden för några dagar sedan så sa jag glatt att vi kunde åka med den. Jag hämtade Malin och sedan åkte vi ner till stranden. Allt gick fiint tills vi skulle åka hem och såg att två sladdar på den hade ramlat ner och låg på marken. Den fungerade ändå(?) och så råkade jag gasa och glömde att låset var i så det fastnade. Men det fick vi bort. Men sen funkade den inte. Så jag och Malin som kan mycket om mopeder (höhö) försökte oss fram och efter en massa telefonsamtal så blev det att vi skulle gå hem till mina kusiner med moppen som bor typ en halv mil därifrån.

Men efter ungefär 45 minuter var vi i alle fall framme och dem körde oss hem, tack för det! :) Typiskt nu också när pappa och mamma är i skåne. Men men, nu är jag i alle fall hemma och tänker aldrig köra den moppen igen. Antar att det är meningen att jag bör cykla. Men nu måste jag käka nått! Hejhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0