23/7- Regn!

Tjena!

Jobb även idag. Kom dit och då började det ösregna. Men hämtade skottkärran ändå och började rensa. Hela jag blev helt jordig och smart som jag var så hade jag satt på mig foppatofflor. Så mina vita sockar var svarta och jätte blöta. Som tur kom Lovisa som hade städat klart och vi snackade lite, dagens höjdpunkt! :) Men som tur så fick jag sluta tidigare.

Annars idag vet jag inte vad jag ska hitta på. Hade viljat åka ner till stranden!! Träningen igår var.. rolig! Blev inte sådär jätte seriöst eftersom vi bara var fem pers, hehe. Kom hem och var helt död så somnade runt 11-12 tiden.


dags för en repris tjejer! :) ser också hur anna håller med på denna bilden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0