24/7- Fredag

Hallå :)

Idag är det fredag och började med jobb vid sex. Så tog moppen som gick perrepäron, konstigt nog.. Jag städade och satte då upp en mopp precis vid ingången. Ändå struntade en i det och gick in på den toan jag precis skulle städa. Så jag ställde mig precis utanför dörren och bara glodde. Hahahaha, ni skulle sätt hennes min när hon öppnade dörren. Vett skrämd! Resten gick bra och var hemma redan vid halv 10. Och faktiskt har jag varit vaken ända sedan dess. Brukar alltid sova några timmar när jag har jobbat så tidigt, men inte idag :)

Ikväll ska vi till grandmaaaa i Hylte. Eller utanför Hylte. Kommer hem imorgon. Sedan på måndag och tisdag är jag i Skåne för att fira att min mammas moster fyller 50! Ja, nu har jag inte mycket mer att berätta, höres polare!


hahahaha, hittade en jätte gammal bild på mig och adam.


Kommentarer
Postat av: Annah

Haha, nej vad söta ni var=) <3

2009-07-27 @ 17:46:49
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0