29/7- Stranddag! :))

Hej :)

Jobbade imorse vid sex med Lovisa! Mycket roligare att jobba med henne. Blev en del skratt! Efter jobbet åkte jag hem och sov tills ett och sedan hämtade jag Lovisa med moppen så vi åkte ner till stranden. Jag hade nästan gett upp lite på den biten och trodde inte att det skulle bli någon mer stranddag för min del! I och för sig gick solen i moln efter någon timme :P

Vi åkte hem vid halv fem tiden och efter en stund kom lite gäster hit, eller gäster och gäster men några från chicago hit. Dem är på semester i Skåne och kom för att lämna av en som ska vara här någon eller några veckor :) Min träning började däremot vid halv sju så cyklade bort dit med Malin men tränade inte. Tror jag håller på att bli sjuk. Börjar bli förkyld och tror jag har lite feber och ont i halsen. Så kollade på i någon halvtimme innan jag cyklade hem igen och åt.

Imorgon ska jag hitta på något med Anna, ska bli roligt :D Mamma och Adam och Alexander (han från chicago) skulle till göteborg till universeum så förmodligen ska vi med dit :) Men nu ska jag lägga mig och se någon bra film!


Kommentarer
Postat av: B E A <3

Hoppas allt är bra med dig idag : )

2009-07-30 @ 00:43:58
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Leia

så härligt med stranden. =)

2009-07-30 @ 14:31:25
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0