9/6- hemma bra men borta bäst

Hallå ni!

Kom hem från Stockholm igår, tyvärr... Hade viljat stanna där längre. Det är nog en av dem bästa städerna jag vet. Och när man är där med sin bästa vän så blir det ju bara bättre :D Såg nu att jag hade skrivit om när vi kom dit så jag ska väl berätta lite vad vi gjorde dem andra dagarna.

Nästa dag (söndag) vaknade vi ganska tidigt och åt frukost och fixade i ordning oss. Sedan åkte vi in till stan, och vi som trodde att det skulle vara ganska krångligt med spårvagnarna och tunnelbanan och det hade helt fel. Det var hur enkelt som helst! Inne i stan gick vi runt och kollade lite kläder och så, innan vi åkte hem för att jag skulle slinga Malins hår. Och det blev riktigt bra. Efter slingningen åkte vi in till stan igen för att äta, på thank god it's friday. Och innan vi gick in där så såg vi faktiskt kenza. Haha. Sedan fick vi vårt bord och satt oss och åt riktigt goda hamburgare (några bord ifrån kenza!!) Hahahaha. Sedan åkte vi hem och sov gööött.

Nästa dag (måndag) åkte vi in till stan igen, men ganska sent denna dag. Vi gick lite i affärer innan vi gick mot gamla stan. Och påvägen så såg vi amir och paulina, hahhaha. I gamla stan satte vi oss och tog en glass bland annat, mys.

Nästa dag (tisdag) åkte vi även in till stan för att kolla lite snabbt i affärer, hittade en tröja i en gangster affär, haha, det är märket "your local dealer", hahha, om det ens är något märke. Efter ett tag åkte vi och såg allsång på skansen. Bäst var ju lätt John ME. Hoppas ni såg oss på tv ;) hehe, var med i nån sekund typ, haha.

Nästa dag (onsdag) så var det avfärd hemåt. Men tåget gick inte förrens vid 15.07 så vi hade lite tid att städa och laga mat. Sedan gick vi mot spårvagnen men våra stora väskor, jäklar alltså. Nästa gång jag åker någonstanns ska jag verkligen inte ha med mig så mycket. Tågresan hem var seeeeeg. Plus att tåget var försenat med 50 minuter. Men hem kom vi i alle fall. Tack så jätte mycket för denna resa min vän, har haft riktigt roligt! :)






bara för att ni ska få något att skratta åt lägger jag upp denna hemska och extremt fula och töntiga bild på mig, hahah





















fanns baouta kaniner på skansen


såhär glada var vi över att se kaninerna. Här ser ni min tröja förresten, hehe. Den är knall lila (kan man säga så?) men den blir alltid blå på bild, förstår inte varför? Varenda gång man försökte ta foto på den blev den blå, haha.

hittade ett par släktingar till malin

fick en gryyym bild på sälen, haha nooot

vissa hade det bra

andra inte (hon framför oss, haha)

vi fick en vink av andersmannen


töntvarning

på tåget hem hade jag såhär roligt

ja, den bilden får avsluta det hela! Om en stund ska jag hem till Malin och fira hennes födelsedag :D

GRATTIS MALIN :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0