1/6- It hurts so bad, just like I knew that it would

Heyysan!

1 juni idag, juni? Vart har tiden försvunnit egentligen.. tänk så går sommarlovet lika snabbt, och sedan börjar gymnasiet. Känns som igår när jag gick på Lyngåkraskolan.

Skolan var great och vi solade en del eftersom vi knappt hade några lektioner. Jesus vad varmt det var alltså. Vi kollade mesta dels på film  också på dem lektionerna vi hade, känns rätt onödigt. Och undra vad vi ska hitta på resten av alla dagarna, kanske blir det att stryka och vika(!!) handdukar inne i Hemkunskapssalen som innan jullovet. Snacka om onödigt, haha.

Var träning idag, och det känns ingen vidare för mig. Har väl inte haft direkt något flyt om man säger så. Men hoppas på att det kommer och jag siktar mot att vara med på lördag :) Nu ska jag i alle fall göra min vanliga kvällsrutin, och tror nog dem flesta som läser bloggen vet vad det är för någon, heheh, one tree hill :) godnatt! (:

fan lina, hittar inte skolkatalogen här hemma!! haha

Kommentarer
Postat av: Annah

Haha, ja vi strycker handdukar, för att det är så nödvändigt och skippar lunchen eftersom handdukarna är viktigare =) haha <3

2009-06-01 @ 21:51:39
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: LiinniiZZ

HAHA! Illa, illa Anni ;) Tur att bdb finns ;D

2009-06-01 @ 22:23:27
URL: http://liinniizz.blogg.se/
Postat av: Camilla

snygg bild du har till header :)

2009-06-02 @ 17:35:53
URL: http://allaboutcamilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0