6/6- sveriges nationaldag

heeeeeej.

Har varken haft ork eller lust att blogga de senaste dagarna. Men livet har väl flytit på som vanligt: kompisar, fotboll, skolan m.m. :) Spelade match idag och vi vann ;D Däremot var det med U-laget men riktigt bra. Mötte Hylte och vi vann med 3-1. Efter matchen så ringde jag Lovisa och hon kom hit och scrappade, var ett tag sedan så det var riktigt skööj. Tog även moppen till Kulla Kurvan. haha, fick stå där ett tag och jag drog upp allt möjligt ur fickan innan jag fick fram mina pengar. Sedan körde vi hem igen :)

Har kollat Sveriges match också, jesus vad dåligt. Men men. Imorgon ska Filip gå balen så dit ska vi och kolla. Bjuder kanske på några bilder då också, vem vet. hejhej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0