10/3- heeeeej

Tjäeeena.

Kom hem precis! Skolan var bra :) Vi fick sluta jätte tidigt då våran lärare som vi hade de 2 sista lektionerna hade åkt hem för hon mådde ingen vidare. Så vi åkte hem och åkte då till malino och gjorde lite moves. Sedan skjutsade madde mig hem, tack tack. Nuu måste, och då menar jag verkligen måste jag plugga spanska. och det suger för det går knappt att lära sig..

Senare ikväll ska Liverpool möta Real, detta måste ses! Läste att torres fortfarande var skadad, MEN wihoo han kommer förmodligen spela i alle fall:
- Smärtorna kommer att vara där, inte bara i den här matchen, utan i flera dagar, säger Torres till den spanska tv-kanalen Antena 3 enligt AS.

så detta ska jag kolla på ikväll på nätet tror jag.. nej nu flög tiden iväg, måste plugga till provet imorgon, fan vad jag hatar spanska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0