12/3- seg dag

tjeeeenixxen :)

Jag tror att jag måste gå och lägga mig i bättre tid. Då jag alltid är riktigt trött på morgonen i skolan, så vare idag också. Jag halvsov fram tills lunch. En lärare frågade till och med om jag behövde åka hem. Nej, det här ska det bli ändring på. Synd bara att jag är bra på att lägga mig sent och gå upp sent än tvärtom :(

Skolan vart helt okey. Varken Malin, Tilda eller Anna är där så känns lite tråkigt utan era kassa skämt och så, så det hade ju varit rätt bra om ni tyyp blev friska nu tjejer :) Hade bland annat hemkunskap, det gick helt okej det med. Dock skärde, nej skar jag mig på kniven. No:n gick skit och det gjorde även no provet vi fick tillbaka, men skit samma. Har bara G i Teknik och siktar inte direkt högre än det  så det är lugnt.

Förresten, vad fasen hände med våren som var i morse? Det var ju varmt (eller varmt och varmt men helt okej väder). Och nu snöar det för fullt :( buhu.. Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge! :) Idag vet jag inte vad jag ska hitta på faktiskt :) Får se vad världen erbjuder mig, förmodligen sittandes framför datorn och sedan sängen. haha, aja, hare fint mina mates :)♥


Kommentarer
Postat av: MAlin

var det inte kemi vi hade prov på ?? , eller är jag helt ute och cyklar?? :)

2009-03-12 @ 19:30:45
URL: http://malinelizabeth.blogg.se/
Postat av: Anni

Sv: Haha, nej det är jag som är ute och cyklar malin, haha, skrev fel :P<3

2009-03-12 @ 19:47:42
URL: http://annilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0