13/3- fredagen den 13

Yapp, det var det visst idag. Inte direkt märkt av något speciellt förutom att jag råkade hälla 2 glas vatten över mig i matsalen, fråga mig inte hur jag lyckas med det. Men som tur torkade det senare..
Tror ni på sånna dagar som fredagen den 13?

Haha, alltså jag bara verkligen älskar vissa reklamer. Som denna, nya, eller jag vet inte riktigt om den är ny men i alle fall :) En nike reklam, visst gillar jag den kanske extra mycket bara för att torres är med där, men jag verkligen älskar
zlatan i den, haha, han är så cool.

kolla bara så söt torres är, åh :,)♥

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag tror definitivt på oturen som fredag den trettonde bär med sig!

2009-03-13 @ 20:28:33
URL: http://sagaaw.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jävligt bra reklam =)

2009-03-13 @ 22:27:03
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Klara. E

nej jag tror faktiskt inte att jag tror på sånna dagar måste jag säga :P

2009-03-13 @ 23:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0