13/3- heeelg

Tjena friends ♥

Dagen har varit priiima än så länge! Hade ju som sagt nationelltprov i engelska första timmarna innan lunch. Och ena delen (läs) gick kasst men hörförståelsen kändes riktigt bra! Jag som trodde det skulle vara tvärtom :P Resten av skoldagen gick väldigt snabbt och var hemma en bit innan 3. Och resten av dagen ska jag bara vara hemma tror jag och mysa framför tv:en :)

Imorgon gäller det säger jag bara, den heliga matchen! Och självklart har våra tränare då bokat in match samtidigt som Liverpool- Manchester United.. åhhh. Men istället kom Malin. A på att vi kan spela in matchen och sedan samlas på kvällen vi tjejer och kolla på det, smartiiismartti :D Så imorgon får ingen berätta för oss hur resultatet blev och vi har bestämt att inte ha någon kontakt med omvärlden över huvudtaget.  Så imorgon efter matchen blire ingen radio, internet, ingen mobil ja ingenting, hehe.. Däremot kunde ingen av oss spela in, hahah, eller vi kunde men endast i svart/vitt, hahahha. Men det ska nog fixa sig.

Nu ska jag läsa bloggar och så, ni får ha det så bra så hörs vi laaaater ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin blogg :))

2009-03-13 @ 16:30:58
URL: http://elfinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0