15/3- gräjt helg

Jahopp, vad ska jag börja.. Hoppas i alle fall att ni har haft en bra helg, för jag har haft en riktigt bra.

I lördags vare match och den gick riktigt bra. Vi utklassade dem med 10-0. Jag brukar faktiskt ha ganska svårt för att vara nöjd över det jag gjort på planen även fast det kanske var bra men jag kände att detta kommer bli en riktigt grym säsong. Blev 3 mål för min del och kan knappt vänta tills vi börjar på riktig gräs.

Lite senare på dagen cyklade jag, Malin och Lovisa och hämtade pizzorna vi beställt och fortsatte våran cykeltur i mörkret mot Cocco och Lina, haha. När vi äntligen kom fram så var pizzorna helt mosade och ja, Linas var väl värst, haha. Vi satte och framför tv:en och satte på den inspelade matchen (liverpool- manchester united). Och ja, vad kan man säga om den matchen mer än reeeen utklassning? 4-1, wiho. liverpool is back ;D Efter detta blev det melodifestivalen, och jag tycker det var heeelt fel som gick vidare. Vi tippade och den som låg längst ner på min lista var hon som vann, haha. Men får väl hoppas det går bra för henne. Som ni hör kommer jag inte på vad hon hette, hahah, marlena? Äsch, skit samma, ni vet hon operasångaren. 
Kom inte ihåg vad klockan var när vi drog hem, men vid halv 12- 1 tror jag så cyklade vi hem igen.

Och idag då. Har verkligen varit underbart väder, så jag har mesta dels varit ute. Hahaha, testade mina inlines och det gick helt okey. Åkte sedan in med pappa till Sannarp och kollade när filip spelade, tyvärr förlorade dem.

imorgon är det skola :( men men, det är bara 16 dagar kvar tills jag drar. fan vad skönt det ska bli. nej, nu ska jag ner och käka apelsin, hare fint.

enligt mig borde caroline vunnit ;D Vem tycker ni?


Kommentarer
Postat av: T.-

Svar; Okej, coolt !:)



ojojoj... Carolina! 8O Hur kunde du tycka HON va bra? xD

2009-03-15 @ 17:59:04
URL: http://tajjz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0