16/3- rubrik vare ja

Hemma nu efter en regning träning. Fy fasen, humöret på att spela fotboll var i botten och det gick väl ingen vidare. Jag orkar inte skriva om hur många vi var och bla bla bla, skit samma. Tycker bara det är så jävla dåligt. Är på riktigt uselt humör just nu och bättre blir det inte när jag kommer hem och det finns inte en enda sötsak. Har letat igenom varenda litet skåp och kan inte hitta en enda godisbit eller något, åhhh.... Jag önskar att jag kunde trolla fram tiden sådär 15 dagar framåt då jag ligger på en strand i (förhoppningsvis) varma Spanien.. längtar längtar.

Imorgon tror jag att jag struntar åka till skolan, jag orkar verkligen inte. Pluggar hemma istället. Plus att ikväll kommer jag aldrig att somna heller så att gå upp imorgon kommer ju inte bli det lättaste. Och imorgon har vi endast tråkiga lektioner, nej stannar hellre hemma då.. Nu ska jag förmodligen sova tror jag, good luck anni, hejhej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ville bara önska dig en riktigt godmorgon och en härlig tisdag! :)



Kram

/Linnéa

2009-03-17 @ 07:11:31
URL: http://twistandshine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0