17/3- hellofriends

tjingeling.

Satt i evigheter och försökte fixa design, ni ser ju resultatet. hmm, dvs ingenting. Hade lite planer innan men det blev ingen vidare det där nej.. Så nu vet jag inte riktigt vad jag göra, om någon har nån idé så är det bara att skriva.   

Om en liten stund börjar den rätte för rosing som jag ska sätta mig och kolla på. Alla killar hon har där verkar ju vara riktigt dumma. Speciellt han Johan. Men men, kom på nu när reklamen var att det är ju Desperate Housewives idag. Det gillar vi (y). Och sedan har jag ägnat mig någon timme att sitta och kolla kläder på nätet, att man inte kunde vara rik och bara trycka hem alla dessa fina kläder. Däremot måste mina pengar sparas (hehe, 40 kr just nu xd). Men på fredag får jag pengar och då ska det allt shoppas tooo spain. Sedan måste jag ta tag i det här med sommarjobb. Skjuter bara upp det men ska allt fixa det nu. Hade inget förra sommaren och då gick det flera dagar då jag inte gjorde någonting. Ändring på det denna sommaren! Nej, nu har programet börjat för en stund sedan ! :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej!



Vilken fin blogg och rolig läsning. På min blogg lägger jag upp smycken som jag designat. Jag tillverkar och säljer smycken efter kundens önskemål. Denna veckan har jag en tävling. Kika in!



Mvh

Sanna

Handmade By Sanna

2009-03-17 @ 22:24:33
URL: http://handmadebysanna.blogg.se/
Postat av: hanna sofia och erica

Hej jag tycker att din blogg är fin men titta in på våran så får du se vad vi har gjort!:)

2009-03-18 @ 11:50:01
URL: http://fiancee.blogg.se/
Postat av: bellesa

Heeejsan ;D allt bra med dig? Va fiiin banner & blogg du har, kika gärna förbi hos mig och kommentera vad du tycker om min nya design eller läs de olika tipsen jag rekommenderar dig som läsare att prova på eller köpa ;)



anmäl dig till modell för en dag, tävlingen!



see youuu :D

2009-03-18 @ 16:43:47
URL: http://bellesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0