18/3- hemma från fotbollen

Så fort jag kom hem slängde jag ihop chokladpudding! Stack sedan in och duschade en snabbis och njöt sedan av puddingen, muums. Det är ett av det godaste jag vet, chokladpudding. Jag skojar inte, jag kan verkligen äta hur mycket som helst. jahopp, i alle fall.  Träningen var grääjt och vi hade en del roliga övningar och en som ingen förstod något på, men det var en rolig träning!

När jag satte mig här uppe märkte jag något som jag verkligen struntat i idag... wopsidejsi, ojskipojski! dam dam dam, tyskan.. fan alltså. Har inte ens kollat på tyskan, attans alltså.. och nu är jag så trött så jag vet inte vad, fan vad jag hatar allt som har med tyska att göra, meeen men, hjälper inte att jag sitter här och klagar. Får väl lära mej dem där förbaskade glosorna.

Hoppas i alle fall på lika fint väder imorgon så kanske man kan hoppa lite vinterkläder, hade ju inte varit fel! Nej, nu måste jag plugga. hehe, tjena mina vänner! <3 förresten, idag är det preeecis om 14 dagar, dvs 2 veckor tills jag åker till spanien, wiiiiiiiiiiiiiiiiihooooooooooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0