19/3- ute dayy

Tjenixen!

Idag har det varit riktigt vårväder så idag drog jag på mig chinosen och tygskorna och har varit ute nästan hela dagen(y). Skolan vart bra och när jag kom hem tog jag ut hundarna och sedan släppte jag ut kaninerna en stund. Och snart ska jag baka en kladdkaka tror jag, mums.. Har varit riktigt sugen på det idag så det ska bli gytt. Jahopp, mycket mer har inte hänt. Har som tur inget direkt att plugga på men har börjat på en ny design som kanske kommer upp här, vem vet :)
 
På tal om ingenting hörde jag en grej på radion igår, att om ni sitter mycket vid datorn så kan man få glasögon när man är 20. Eftersom det är någon muskel man spänner, så att förhindra detta så kan ni ibland kolla uppåt en stund! :-) Se där ja..

  

Provar mig på ett sånt här videogrej, blev ett ganska meningslöst men men, haha.



Nu ska jag ner och kolla till maten : ) hörs senare vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härligt med vårväder :)

2009-03-19 @ 20:42:07
URL: http://jooohannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0