20/3- hejsanhejsan

heyyyythere

Vad jag hatar att vakna upp ur en bra dröm. Tror faktiskt att ni kan gissa vem jag drömde om om jag säger att han börjar på bokstaven T och slutar på S. Haha, japp det stämmer, torres <3. Några fotbollsspelare hade någon sorts parad och gjorde olika rörelser. Och i mitten så var det en gång. Så gick jag där och kom jämte Torres. hehe, och jag bara: Hi torres. Och han svarade: hello! Och så log han, men just när han kollade på mig åkte mitt hår framför mitt ansikte och jag fick inte väck det. Och jag fick sån panik, hahhaa. Men i alle fall bästa drömmen på länge :)

Dagen har än så länge varit grääejt. Skolan var bra men däremot fick jag migrän efter idrotten, eller jag hade i alle fall riktigt ont bakom mitt öga. Men det försvann sedan som tur var. Jag kom hem och har verkligen inte gjort någonting. Bara suttit och glott Top Model och Mannen som talar med hundar. :) Ikväll ska jag bara ta det lugnt och vara hemma. Ja ni, mycket mer har inte hänt, hörs av senare, hejsvejs!


detta inlägg kom upp 2 h senare än jag publicerade det? =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0