22/3- hey

heysan!

Ibland gillar jag verkligen inte att spela fotboll, tex när man spelar jätte kasst och vet att man kan prestera bättre. Men ändå funkar det inte. Eller när man inte ens är sugen på att spela. Exakt så var det idag, varken orken/suget eller något fungerade för mig. Men men, det kommer nya matcher! Vi var 11 st spelare som bytte om till dem sjukt fula matchställen, hahah. Några gamla som var randiga, röda och blåa. Men sedan blev Sofia skadad och fick gå av, även Alex. Så vi var 9 spelare i slutet, hehe. Men vi kämpade på bra och lätt att vi kommer ta dem i serien, då jäklar :D

Nu har jag kommit hem, fått i mig lite choklad och är på bra humör! För idag ska Liverpool spela mot Aston Villa, mohahah. 3 poäng till Liverpool där ja. :) Tror faktiskt att Liverpool har fått tillbaka sitt grymma spel och har riktigt stor chans att vinna ligan. ledsen lina ;D;D

Noheepp, nu får jag ta och göra något vettigt, hörs senare guuys :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, jag observerar ordet TROR Anni ;) <3

2009-03-23 @ 08:03:39
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0