26/3- 5 dagar kvar

Heyy there!
 
Jag får damp, har suttit i ungefär en timme nu och försökt sätta dit M:et på tangetbordet som jag på något sätt råkade fastna i så den flög veck. Och det går verkligen inte att få dit den igen.. Nej nu får fader komma hem och hjälpa sin dotter.

Idag är det torsdag vilket innebär ingenting nej.... Skönt det säger jag bara. Är riktigt trött och imorse hittade jag mobilen i sängen när jag vaknade 20 minuter försent. Så hade nog bara tryckt av alarmet. Men jag kom iväg, däremot springandes till bussen.. Skolan var bra och har inte så jätte mycket att plugga, hade tänkt göra klart so:n idag, och kanske svenskan.. :)

nej nu får jag väl fortsätta med M:et! see yaa


Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

sugen på lite ny musik?

tyck till om min sång på bloggen!

skulle vara guldvärt :)

2009-03-26 @ 18:11:26
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0