27/3- tänk om...

.....Måns Zelmerlöw hade gått ut på scen på melodifestivalen med endast en gitarr (not naked) och satt sig på en stol och bara spelat och sjungit den låten han sjöng fast i den versionen nedan. Det hade varit så mycket bättre. Jag hade i alle fall röstat på honom. Det kanske inte var någon schlager i den men hur många är det med nu för tiden som det är schlager i, se bara den som vann.. Nej, attans Måns, där missade du något. Nu blir jag arg på mina föräldrar också att dem inte tvingade in mig i en gitarrskola när jag var liten så att jag kunde spela världens finaste instrument.. istället kan jag några enstak noter på pianot då jag gick i piano i några terminer. Tills jag inte gjorde läxan eftersom jag inte förstod någonting och min lärare var väl inte den bästa (bortförklaring?) Nej, men kommer aldrig glömma när hon bara: Anni! Christoffer somnar snart! Haha, han jag spelade med hette det och han kunde typ allt. Men nej, gitarr är verkligen min dröm att lära mig, och lära mig åka skateboard, men det är en annan historia, den får jag berätta någon annan dag mina vänner!

Här har ni något att lyssna på!


puss på er

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

Den versionen är så bra

2009-03-30 @ 19:26:02
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Anonym

Riktigt bra Anni!!

2009-03-31 @ 18:01:11
Postat av: melina

han är bra ^^

2009-03-31 @ 22:23:01
URL: http://melinajohansson.blogg.se/
Postat av: rebecca

den versionen var ju så mycket bättre.

så bra att jag ryser + , snygg blogg :)

2009-04-01 @ 17:01:39
URL: http://rebbeccan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0