29/3- söndagar betyder plugggg

Hello cuties.

Hoppas ni hade en trevlig lördagskväll igår, det hade jag i alle fall :) Lovisa och dem kom hit vid 7 tiden. Vi käkade och så då och sedan mötte vi tjejerna som varit hos Matilda. Sedan bärde det av till lagfesten. och det var väl kul (: Kom hem rätt tidigt, runt 12 tiden och jag somnade inte långt där efter, haha jag är ledsen lovisa.

Idag är det strålande fint väder ute och jag har väldigt mycket att plugga, då jag åker om 2!!! dagar =D=D (räknar inte med denna xd).. Ställde även om klockan, glöm inte det hörrni. Nej, nu tror jag att jag måste sätta mig med den väldigt intressanta no:n, höhö.

No sleeping at night, why can't we just rewind, why can't we just rewind

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

jag måste också plugga :( vart ska du åka?

2009-03-29 @ 17:48:38
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: MissCM

sv: ja, jag älskar ju tygskor! :) och dom andra var ju snygga dom med. jag längtar till sommaren och varmare väder så man kan använda sådana. :)

2009-03-29 @ 21:02:04
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0