4/3- james morrison

Han är riktigt bra, har lyssnat på honom ett bra tag nu och han har faktiskt riktigt många bra låtar, som den längst ner på inlägget, this boy heter den. :) Men än så länge är duetten med Nelly Furtado etta på min lista med honom, älskar sånna låtar som man verkligen inte kan sluta lyssna på. Men denna kommer tätt efter (:

Var ute och sprang en runda innan i skogen, var riktigt trött i början men tycker alltid att det är mycket lättare när man liksom kommer in i det. Så det var skönt att få det gjort! Tog sedan en dusch och hamnade framför tyskan, som är mer än omöjlig. Vi har fått 2,5 sidor som vi ska översätta och glosor, men texten hoppar jag tror jag då jag verkligen inte orkar, det brukar alltid fixa sig tillslut.

Faaan kom på att jag missade Grey's Anatomy nu, attans. aja, får höra med dem i skolan vad som har hänt :) Nu ska jag ner och kolla united, senast jag kollade stog det 1-1.



hejdå- ♥♥♥

Kommentarer
Postat av: jessica

ville bara säga att du har en skit fin blogg :)

2009-03-04 @ 22:03:43
URL: http://jessicaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0