4/3- tjenis

Idag är en onsdag vilket innebär ingen fotbollsträning. :/ Men idag har jag faktiskt bestämt mig för att sticka ut och springa en runda i skogen, får se hur detta går.

Skolan var prima och spanska förhöret gick någorlunda. När jag sedan gick hem från bussen kände man verkligen att våren är på väg, goodddiee. Min blogginspiration har varit rätt nere på sista tiden måste jag erkänna, får väl rycka upp mig med det här :) Nu ska jag översätta en låång text om vikingarna på tyska, sedan så ska jag ut och springa, eller om jag gör tvärtom, jo tror det blir så.. seee yaa.

förresten, idag spelar united, bara jag som håller tummarna för att dem losar så liverpool kan vinna ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0