5/3- tjenamoss

Hemma från en otroligt jobbig träning! Vi började att köra ett slags test, bip ni vet? Fast det var istället något som hette jojjo eller något liknande. Man skulle springa fram och tillbaka och så piper det när man ska vara på ena sidan. Och jag trodde verkligen att det skulle gå uuusseeelt. Men faktiskt gick det riktigt bra idag, känns skönt. Efter detta spelade vi och det kändes med bra :) Läängtar bara ännu mer nu till lördag, första träningsmatchen =D

Kom hem sedan och duschade och flätade håret i 2 flätor, hahaha, då jag ska försöka få sånna här fint vågigt typ, dock funkar aldrig det på mig typ och blir värsta lejonmanen, så brukar bli som vanligt att jag drar upp det till en stor boll på huvudet.. Imorgon får ni höra resultatet på denna intressanta historia, can't wait!!!

Min snälla mor kom hem med ett par skor till mig innan, precis vad jag behövde. Ett par vita tygskor. Alltid bra att ha :) Tygskor är nog den skönaste skon jag någonsin haft.
Snart ska jag dra mig till kos för känner hur tunga mina ögonlock är, men först ska jag kolla in på bilddagboken och sedan blire sängen, sov gott vänner ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0