7/3- fotbollsmatch

Godmorgon! Hoppas att ni har sovit gott. ni anar inte vad klockan är, 08.17, och jag är uppe? Vaknade och kunde inte somna om :| Så nu sitter jag här för att försöka fördriva tiden.

Gårdagen spenderades som sagt en stund med Malin och vi hade skoj. Första gången på en månad vi fick äta godis som sagt och det vart gytt. Sjöng lite singstar och så, merci för kvällen (:

Idag äre fotbollsmatch som gäller, jag har längtat efter det riktigt länge så det ska bli kul, Slöinge/Skrea är dem vi möter, på grus dessvärre. Är riktigt laddad :)

Nu måste jag gå ner och leta upp mina grusskor som jag inte har någon aning om vart dem är.....
 
hörs av senare förmodligen, hare fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0