7/3- home

Yupps. Hemma nu efter matchen.

Kom dit runt kvart i 12 och började byta om och jag märkte då att jag hade glömt mina benskydd, hatar att glömma bort saker xd Men som tur hade dem ett par extra som var bra. Matchen kom sedan igång och spelet gick väl helt okej. Haha, en bit in på matchen blåste domaren av och gick av. Ingen förstod något men sedan såg vi hur han låg på marken och någon hjälpte honom att stretcha, förmodligen hade han väl fått kramp. Men jag tycker inte att domaren var något vidare annars heller. I alle fall, andra halvlek tycker jag fungerade bättre och slutresultatet blev 3-3.

Nu är jag hemma och har käkat massor med mat då jag verkligen var vrålhungrig. Idag ska jag förmodligen hitta på något med Anna, får se om vi drar in till stan eller vad det blir :) Dock har jag försökt ringa dit ett tag men det är bara upptaget, haha, får väl testa igen. Ha en bra lördagskväll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0