9/3- goooddd dayyyyyy

Idag är det en riktigt bra dag, av massor med olika anledningar =D=D=D känns som allt bara flyter på rätt bra nu faktiskt!

I skolan vare bra! Jag och Malin dansade på Svenskan eftersom inte läraren var där och hade inget direkt att jobba med.  skolan ovanligt bra idag. Kom hem och tog ut hundarna på en runda. Och nu har jag hamnat här. Och borde egentligen sitta med ansiktet nertryckt i böckerna men jag orkar inte. Ska kolla på spanskan sedan om jag har någon energi till det. Prov på onsdag vettni.

Idag äre träning också, vilket gör dagen ännu bättre. Och det är på konstgräs, tjoho!! :D Vädret ser också rätt bra ut, bara det inte börjar regna. Men vi får hoppas på det bästa. Nej, nu måste jag dra, heeeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0