9/3- hejdär

tjenamoss =D

Kom hem från träningen för en stund sedan. Har precis tagit en lång dusch och äter nu världens godaste mackor, haha, rostatbröd med västkustskinka. gooodie. dock inte lika nyttigt, men skit samma,. Träningen var skoj, men vart är alla? vi är 2 lag och är 11 spelare, not good. Blir inte riktigt samma spel då.

som ni har läst i mina förra inlägg så har ni nog hört att jag varit rätt positiv idag, haha, vet inte varför men har bara haft en sån riktigt bra dag, härligt. Nu ska jag käka upp mina mackor och sedan sova tror jag, kanske borde lägga mig i tid för en gång skull.. :) Sov gott mina vänner ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

halo =) ville bara kika in och säga godnatt

2009-03-09 @ 22:43:33
URL: http://annaelisabethlinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0