13/5- Grey's Anatomy

Träningen var rolig :) Eller ja, jobbig rättare sagt. I slutet höll jag verkligen på att falla ihop. Blev kondition i slutet så nu är jag helt slut. Men imorgon är det sista dagen med fotboll på denna veckan och på fredag ska jag vila! :)

Sitter nu och kollar Grey's Anatomy. Detta var nog det sorgligaste avsnitt jag sett, eller ett av dem i alle fall. Satt och verkligen grät och så kom mamma upp. men anni vad är det? mamma hon *snyft* dog *snyft*, hahah. Nej, nu ska jag kolla klart Grey's sedan ska jag borsta och lägga mig i tid idag :) sov gott!


Kommentarer
Postat av: jessica '

svar: tack!



kollade också på greys. fick nästan en tår i ögat :(

2009-05-13 @ 22:45:15
URL: http://jeessica.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0