13/5- Ondag

Jisses vad skönt att vara hemma efter en jobbig/tråkig dag i skolan! Hade redovisning. Och det kändes riktigt bra för min grupp, tjohej. Var lika nervös som vanligt när man ska stå där framme och snacka. När man tänker efter förstår jag inte riktigt vad man är nervös för. Man pratar ju liksom bara. Hehe, jaja, det är skönt att ha det över i alle fall ;D

Idag ser dagarna ut som vanligt, plugg och sedan träning. Har för mig att vi skulle ha konditionsträning, något som jag inte ser fram emot. Men det behövs väl alltid :) Efter det blire snack i klubbstugan och sen Grey's Anatomy :))

Nu måste jag plugga, prov på ekonomin på fredag =S

Kommentarer
Postat av: Annah

Din grupp var duktig (y) Hemskt filmklipp däremot, mådde inte så bra av att se det, men det behövdes nog. Good work Anni:p<3

2009-05-13 @ 16:36:29
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: Antonia

Men visst känns det skönt efteråt, efter man redovisat och liknande ? :)

2009-05-13 @ 17:20:29
URL: http://toniiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0