1/5- bloggkväll!

Hejsan bloggen!

Sitter just nu hemma hos Malin med Anna, Astrid, Tilda och Malin med alla varsin dator uppkopplad på internet, hahha. neerds. Men roligt har vi i alle fall. Håller på att fixa lite designer och så :)

Själv ser jag ut som en tomat i ansiktet då jag tror jag låg ute i solen lite för länge innan idag. Får väl hoppas att det går ner lite i alle fall. Tog ju moppen hit, hehe. Som dem flesta vet så får man stå och kicka den ett tag innan den startar. Så på vägen hit körde jag inom Kulla Kurvan för att köpa godis. När jag sedan skulle köra vidare så var den verkligen helt död. Stod säkert i 10 minuter innan jag ringde pappa som fick komma och försöka han med. Men inte gick ju det. Så han som jobbade inne på Kulla Kurvan fick också komma och hjälpa till och tillslut lyckades dem :) Så nu får jag väl se om jag kommer hem härifrån :) Hejhej!


Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas du haft en super bra dag :D

2009-05-01 @ 23:33:17
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0