15/5- freedag =D

Fredag idag igen =D Känns som om det bara är måndag och fredag nu för tiden!

Skolan var rolig idag :) Ovanligt kul. Däremot gick provet sådär men skönt nu när jag har det bakom mig i alle fall. Kom hem och bakade scones :) Har börjat bli en liten vana, haha. Men dem blev goda i alle fall. Blev sedan att vi kollade när filip spelade, dessvärre förlorade dem :|

Nu har jag hamnat här igen och dem där nere sitter och käkar pizza. Var verkligen inte sugen på det idag så jag nöjde mig med några mackor, hahaha. Tänkte sätta mig sedan och kolla om One Tree Hill från början, alltså säsong 1. :) Den serien kan man inte få för mycket av. Ska också läsa min tidning som jag fick för någon dag sedan men Kenza på framsidan. Finns säkert något intressant där i :)

hoppas att ni har en bra fredagskväll :))


Kommentarer
Postat av: Gynning

Hoppas du får en trevlig helg!!

2009-05-15 @ 22:48:42
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0