17/5- 15 dagar

Satt och räknade lite innan, och om jag har räknat rätt, som kanske inte är riktigt troligt, haha, men i alle fall, i så fall är det bara 15 skoldagar kvar i getingeskolan. Det ska bli riktigt riktigt gött. Bara 15 dagar kvar att stå ut! Men samtidigt, jisses vad jag kommer sakna vissa. Och vår klass också på något sätt, även fast den kan vara för jäklig ibland.

Haha, kom på det, glömde ju berätta en grej. Jag och Malin åkte ju dit till dansuppvisningen. Däremot var vi kanske 5 minuter sena så när vi hade hittat rätt lokal var det helt mörkt där och vi hörde bara musik. Haha så vi fick känna oss fram tills vi hittade till läktaren eller vad man säger xd. Sedan var det ju kolsvart så inte gick det att hitta våra platser, så första kvarten fick vi sitta i trappan, hahaha. Men sedan såg vi 2 platser högst upp och där satte vi oss, haha.

Börjar bli riktigt trött nu, och klockan är bara halv åtta, haha. Men nu ska jag i alle fall kolla lite tv och sedan ska jag lägga mig och kolla one tree hill från början =) Hejhej!

Kommentarer
Postat av: Annah

Roligt att ni kom o tittade (= Tack så mycket<3

2009-05-17 @ 21:41:12
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/
Postat av: Julían Hernández

Heej! Kolla in min nystartade blogg & kom gärna med förslag om vad jag kan skriva om för att vinna ditt intresse :). Kram

2009-05-17 @ 23:38:15
URL: http://hernandezz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0