18/5- måndag

HejheJ!

Har ju som sagt börjat om att se One Tree Hill. Så kunde verkligen inte dra mig ifrån det igår kväll. Bara ett avsnitt till, bara ett... och så fortsatte det tills klockan 1 på natten. hehe. Men när jag la mig och skulle sova kände jag plötsligt hur något började krypa på min arm. Så jag smällde till det men kände fortfarande hur det/den kröp. Och då flög jag upp ur sängen och såg att det var en spindel som låg där. Så jag dödade den (inget regn idag inte?) och la mig sedan i min soffa och sov. Däremot är den inte speciellt stor, haha, men jag sov fint där.

Skolan var bra och Kim hade Saw 5 på usb-minne så den satte jag och några mer oss och kollade på, på svenska och so lektionen. Den var riktigt äcklig men jag gillar verkligen alla saw filmerna :))

Nej, nu ska jag kolla one tree hill innan vi åker och spelar match i falkenberg mot böljan, vi ska vinnnnnnna =DD


Kommentarer
Postat av: Elina

fin blogg!:)

2009-05-18 @ 18:41:00
URL: http://elinalatin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0