18/5- match mot böljan

Tjenatjena!

blir en lite snabbis innan jag lägger mig och kollar maasssor med avsnitt av One Tree Hill

Kom hem från Falkenberg för nån kvart sedan! Och detta var verkligen en av dem roligaste matcherna jag spelat på länge, även fast resultatet inte speglar matchen alls (3-0 till dem). Men vi gjorde i alle fall en grym insatts och som sagt var det roligare än på länge att spela fussssballl.

Skulle nog inte dödat den där spindeln igår alltså... haha, när vi körde hem ös regnade det verkligen. Men nu har det nog gett sig lite. Synd faktiskt, kan tycka det är rätt mysigt när det regnar när man ska sova :P haha. Nej nu ska jag inte sitta här och babbla, min käre Chad Michael Murray väntar på mig ;) tihi, godnatt <3


Kommentarer
Postat av: Ävelicious

kolla in min blogg!

Du kommer inte ångra dig baby :*

http://evehedberg.blogg.se

2009-05-19 @ 02:51:04
URL: http://evehedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0