23/5- hemma

tjabba!

Inga kommentarer om matchen, ibland undrar jag bara om jag valt rätt linje.

Strax kommer Malin hit och ska göra slingor i mitt hår :) Får se hur detta blir ;D kommer nog bli super! :) Haha, är faktiskt en aning nervös måste jag medge, men men, om det inte blir bra så kan man alltid göra om det :) Men tycker alltid det kan vara fint med lite blondare slingor nu till sommaren.



förresten, ser ni hur jädrans lockigt mitt hår är? Har aldrig haft lockigt hår, eller jo, när jag var liten. Men nu på senaste tiden har det börjat locka sig hur mycket som helst. Och Lovisa, förpackningen var visst inte blå, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

haha, nej jag ser det:D:D

2009-05-25 @ 18:28:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0