28/5- and where you're headed only heaven knows

Hejhej!

Hade redovisning idag i skolan. Och orkar verkligen inte prata om det. Det har nog aldrig gått så dåligt. Hoppade nog över halva redovisningen bara för att jag ville sätta mig igen. AHhahahah, jag och Malin har flabbat en del åt den idag, men men. Hahaha. Jag brukar vara rätt nervös innan men när jag väl går upp och ställer mig där så är det ganska lugnt och jag är inte nervös. Men shit alltså, jag vet helt ärligt talat inte vad som hände. Sedan skulle jag liksom säga ett ord men fick inte fram det, ahhahaha. Jaja, skit samma. Det är i alle fall över nu :))

Förövrigt har jag känt mig lite småhängig hela dagen, haft små ont i halsen också. Grääejt! Har ju match idag också så blir väl ännu sämre efter den. För den tänker jag inte missa eftersom idag är det verkligen dags för oss att VINNA =D Möter Astrio hemma klockan 19.00 :))

And maybe I suspect too much
But it's just hard for me to trust
When I'm all wound up inside

Kommentarer
Postat av: Annah

Näjj, du får inte bli sjuk nu=( Måste få träffa dig snart ju<3

2009-05-28 @ 21:15:50
URL: http://mylifeasannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0