31/5- Fibes, oh fibes

Tja!

Har varit på riktigt bra humör idag :) Vädret har varit på topp hela dagen så har bara legat ute och stekt. Spelade även match i det otroligt  varma vädret. Jisses vad varmt det var. Spelade innemitt också så man fick springa en del. Resultatet blev tyvärr 2-4 till dem, men vi spelade väl helt okej :) Men det var riktigt kul att spela tycker jag :)

Just nu luktar det grillat här hemma så tror att maten snart är klar, gött. Ska även fira morsdag :)

Här kommer en låt tillägnat till Lina, haha, känner du igen den nu? xdd haha.
Fibes, oh fibes- Love child

Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Augustana - Boston

Counting Crows - Mr Jones

Hinder - Lips of an angel

Brad Paisley - Whiskey lullaby

Daimen Rice - 9 crimes

Elliot Yamin - Wait for you

Howie Day - Collide

Joshua Radin - Winter

Kings of leon - sex on fire

Last winter - Don´t forget to write

Live - Dolphins cry

Matchbox twenty - bed of roses

3 doors down - kryptonite

Robin Thicke - Superman



Hoppas att du hittar något du gillar Anni =) Dom låtar jag skrivit upp är bara så du vet vad du ska söka på och låtar som jag tycker är grymma men det finns ju många fler låtar med typ alla grupper som är grymma!

2009-05-31 @ 18:51:58
Postat av: Lina

Hahaha, jag känner mig hedrad! Men jag är ledsen Anni.. jag vet inte vilken det är :P Men nu när jag har hört den så måste jag säga att du imiterade den ganska bra ;D <3

2009-05-31 @ 19:14:07
URL: http://liinniizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0