31/5- s0L!

Tjeeeeeena!

Igår blev det väl inte sådär jätte mycket solning. Jag var och kollade på Filips fotbollsmatch och sedan ringde Malin och frågade om jag ville hänga med och kolla på en kattunge hon kanske skulle köpa. :) Så jag följde med henne till Kvibille och kollade på den, jätte söt var den så den skulle hon köpa :) Vi åkte sedan hem igen och precis när jag var hemma skulle vi åka och fira min kusin Simon i Haverdal.

Och eftersom det var så fint väder så cyklade vi dit. Hemvägen var däremot en aning jobbigare. Men ändå var det så jäkla gött väder så jag hade nog kunnat cykla mycket längre. Men hem kom jag i alle fall och hann se ett One Tree Hill avsnitt innan jag slockande.

Idag är det riktigt soligt ute så la mig ute en stund och pluggade samtidigt. Har fysik prov imorgon, tjohejj :(. För att behålla mitt betyg i Fysik måste jag nog få mvg så egentligen har jag inte någon alls tid att ligga här.

Sedan blir det även match idag :) med u-laget :] hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0