4/5- Scones!

Jisses vad trött jag var i morse alltså. Vaknade 20 minuter för sent och sen gick jag ner och käkade och la mig sedan i sängen igen. Gick upp när det var 10 minuter kvar innan jag skulle gå till bussen, borstade tänderna och drog på mig mjukisbyxorna. Sedan gick jag iväg som en zombie. Som tur vaknade jag till lite när jag kommit till skolan!

Åhh, sen blir jag så arg! Jag skickade tillbaka en jeansjacka för någon/några veckor sedan för att den var för stor. Skrev då att jag ville att dem skulle skicka tillbaka den i storleken mindre. Och idag då hade jag äntligen fått min jacka! Men vilken storlek tror ni den var i då? Jo, den för stora storleken. Så får skicka tillbaka den ännu en gång...

Har precis bakat scones. Mmm, riktigt gott. Däremot blev dem helt tunna och platta och inte som dem brukar bli, haha, men det smakade bra i alle fall! Ikväll är det träning, men är fortfarande förkyld så ska bara kolla på tror jag.


Kommentarer
Postat av: Rita

MUUUMS! Jag älskar scones :D

Jobbigt med jeansjackan, gud vad sur jag hade blivit, och jag förstår att du är det. Från vilken sida beställde du?

Är också lite förkyld, gick du och kollade på träningen då? :) Krya på dig!

Kramkram <3

2009-05-04 @ 18:42:30
URL: http://ritas.blogg.se/
Postat av: jess

scones är så jäääääävla gott! :D

2009-05-06 @ 14:57:01
URL: http://jessljungberg.blogg.se/
Postat av: Susanna

nybakade scones är juh bara så gott!

2009-05-08 @ 10:38:40
URL: http://susstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0