13/9- förkyld

Hej mina vänner!

Hade en mysig lördagskväll igår med Anna. Hehe, blev inte riktigt som tänkt eftersom bussen var försenad med en kvart... Så jäkla kallt att sitta och vänta på den, plus att det var jätte mörkt och där min hållplats är, är inte så jätte mycket hus. Var livrädd, haha. Men vi kom in till stan tillslut i alle fall och gick då för att kolla på Petter, haha. Däremot gick vi in och lyssnade på 1 1/2 låt och sedan var det slut. Sen gick alla. Så tror vi var där inne i kanske 15 minuter. Hahahha. Men vi satt och snackade istället i nån timme innan Annas pappa kom och hämtade oss! :) Tack för du hängde med in!

Idag ska jag kolla när Filip spelar match, plugga, PRATA MED MALIN =D, och kolla klart filmen jag började se igår men aldrig såg klart. Kommer nog bli en bra söndag! Ha det så bra :)

En kille som är riktigt bra på att sjunga, som en tjej låter det. Men kan inte låta bli att knäcka mig ibland när jag kollar på hans ögon/mun i mellan åt när han sjunger, haha


Kommentarer
Postat av: Annah

Tack för igår, det blev ju bra ändå ;)<3

2009-09-13 @ 19:04:59
URL: http://annnahs.blogg.se/
Postat av: Annah

Sv: Ja, vi får inte glömma varandra ju ''/

Det var väl behövt att få prata ut om allt med en vän<3

Näjj, men det är ju som vanligt med oss då, det blir aldrig som vi tänkt oss x) Haha men det blir alltid bra ändå ju;):)<3

2009-09-13 @ 22:13:18
URL: http://annnahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0