15/9- Don't bring flowers after i'm dead

Hej!

Har inte hänt så mycket så därför jag inte skrivit. Var skola som vanligt igår. Var inne i stan sedan och åt, Emil och Marcus var snälla och höll mig sällskap. Sedan kom pappa och hämtade mig och vi körde till Söndrum där jag skulle spela match. Vi förlorade tyvärr. Kom hem och pluggade lite på engelskan och gick sedan och la mig.

Idag är det tisdag och var hos tandläkaren imorse. Det gick väl bra :P Hade kort dag idag, slutar lite innan ett på tisdagar. Fikade sedan med sötnosen Johanna. Hon är bra hon! Sedan gick vi och satte oss längst Nissan och hann även sola lite, haha. Tog bussen vid tjugo över två hem. När jag kom hem var det att hoppa på moppen direkt för att åka till Getinge. Skulle kolla vilket blodgrupp jag tillhörde, behövde det till operationen. Sedan skulle jag även ta spruta för livmoderhalscancer, men dem hade visst tagit slut :P Så får bli att jag gör det imorgon!
Kommer en bild om en stund på ett litet inköp jag gjorde igår, haha


The truth is in there somewhere, would I reach that deep?
Trying to ease the storm that's around you
Trying to break your chains, trying to get through
Of all the lonely people, I wanna be loved by you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0