1/9- FLORIDA!

Tjaa!

Woho, idag bokades resan till Florida. Vi åker den 20 december och åker hem den 7 januari, fasen vad roligt det ska bli =D Så det blir lite mer än 2 veckor :D Våra släktingar har ett hus och en lägenhet där så vi får låna deras lägenhet över jul och nyår. Jag tycker bara det ska bli skönt att komma iväg över dem dagarna och slippa stressa med allt. Så nu har jag något att se fram emot över vintern som jag annars hatar! Speciellt för att jag alltid blir likblek. Men nu så.

Jahopp. Idag i skolan spelade vi fotboll, var väl helt okej. Slutade redan vid ett tiden så åkte in till stan och fikade med Anna, Astrid, Malin und Annie. Hittade även ett par jäättte snygga skor men däremot slog jag fel kod tre gånger så mitt kort spärrades så kunde inte köpa dem... Men om dem inte är slut imorgon så köper ja dem då!

Nahepp ni, nu ska jag göra nått annat, och förresten. Här kommer en dagens outfit tillägnat till Lovisa! =D

 
Baslinne
Linne
Väst
Jeansshorts
Tygskor
klocka, armband (som däremot inte syns på bilderna xd)

Kommentarer
Postat av: Annah

Tack för fikat idag=)Får göras om =)<3

2009-09-01 @ 20:43:47
URL: http://annnahs.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Tack Anni!...som alltid lika söt!!<3

2009-09-01 @ 22:16:29
Postat av: Astrid

Jättetrevligt med fikan. som anna sa, måste verkligen göras om :) du är en bra vän!

2009-09-02 @ 17:49:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0