22/9- MAAALIN =D

                                                                                                  (hahahahhaaahhahahhahaa)
Åh pratade precis med världens bästa vän. Ni fattar inte vad jag saknar henne, galet. Vill inget annat än träffa henne nu!!! Sitter och kollar igenom alla stockholmsbilderna nu också, i misss u ♥♥♥♥♥♥♥♥

Har haft en bra dag idag. Var i skolan och slutade tidigt. Tränade förresten i ösregn... Men i alle fall. När jag slutade gick jag, johanna och tobias till Mcdonalds och käkade glass. Sedan gick jag hem till sean. Men tog bussen hem redan vid tre eftersom jag har historiaprov på torsdag så måste plugga, känner redan nu att det kommer gå kasst. Men men! Vi fick även tillbaka matteprovet, HE HE. Tror det var 16 eller 15 i klassen som hade IG. Själv klarade jag mig som tur var, hade 10 och 9 var IG. Puh..

Nu måste jag läsa igenom historian innan jag borstar och går och lägger mig, sov gott!


Kommentarer
Postat av: malin

du ar varldsbast <3 saknar dig!

2009-09-23 @ 19:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0