26/9- This time baby, I'll be Bulletproof

Hejsan!

Gårdagen blev väl inte riktigt som tänkt, men hade mysigt ändå! Däremot förstörde en sak kvällen men det orkar jag inte lägga någon energi på. I alle fall.. Johanna, Tilda och Issa var här innan och kolla idol. Sedan åkte vi till festen. Vi var där i kanske 20 minuter och sedan kom han som hade festens mormor och någon dit och slängde ut alla typ. Hade kul dem 20 minutrarna i alle fall, haha. Men vi åkte hem till mig igen och kolla film, mysigt! :)

Johanna sov över hemma hos mig och vi båda vaknade runt halv 10 tiden. Då satte vi på en film, eller ja, såg typ 5 minuter innan den hackade, haha. Så vi satt och snackade lite och så sedan var hon tvungen att åka hem eftersom jag hade match. Matchen gick riktigt dåligt, men men :P Ikväll ska jag hem till Malin med tjejerna, ska bli skoj. Kanske även får lite bilder då som vi tog för inte så längesedan som ni kan få se ;D

Ha en bra lördagskväll allihop :)

mindre än 3 månader kvar till floooorriiiidda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0